Check

Kereslet-kínálat a social mediában

A Social Media világában a kínálat gyakran kínálattal találkozik. A kereslet pedig kereslettel.. De mért?

A megoldás a Kereslet-Kínálat törvény negyedik szereplője. A Kereslet és a Kínálat nyilván az első két szereplő. Harmadik az Ár, amely az előzőek metszéspontjában jön létre. A negyedik pedig a Piac(tér), ahol mindez megtörténik. Ismered a példát az ásványvízről, amely az ABC-ben 500 Ft, a reptéren meg 5000 Ft. A különbség a zárt piactér, amely jól meghatározható.

A Socialban azonban nem érzékelhető, hogy fizikailag hol van egy-egy piactér. Könnyen érezheted azt, hogy az egész felület az, és ezért a tranzakciók helyet az újabb és újabb keresgélést részesíted előnyben. Mindig lehet ott egy jobb..

Ehelyett alakítsd ki, vagy ismerd fel a platformon belül is, hol van a te piacod határa! Azon belül pedig keresgélés helyett “adj el”, vagy “vásárolj”.

Jelentkezz be ingyenes sétakonzultációra!

Egy közös séta során könnyen felmérheted, hogyan működünk együtt, és néhány égető kérdésedre is biztosan azonnal választ kapsz.

Mindez nem kötelez semmire!
Az ingyenes sétakonzultáció után dönthetsz a Radócz Gábor Séták Mentor Programba való csatlakozástról, vagy éppen ki is hagyhatod azt. Persze, én annak örülnék, ha még többet is segíthetnék neked 😉

Csörgess meg MOST!

+36 (30) 4457-690

..de ha épp éjszaka van, inkább írj: radoczgabor@radoczgabor.hu