Check

Azonos piaci szegmens, eltérő stratégiák

Tisztában vagy azzal, hogy számodra melyik lenne eredményes, a te cégedben milyen stratégiát válassz?

Egy üzleti találkozón cégvezetőkkel beszélgettem. A nehéz gazdasági helyzetben eltérő stratégiákat választottak:

- van, aki termékeket fejleszt, hogy ha majd újra megindul a fogyasztás, jobbat, tökéletesebbet kínálhasson
- mások a kapcsolataikat vagy követőtáborukat építik, hogy a fellendüléskor az ő számukat csörgesse meg a potenciális ügyfél
- vannak akik kétszer olyan sokat költenek most reklámra, jelenlétre, és értékesítőt alkalmaznak - mondván sokan bedobják a törölközőt, és most kell lecsapni az ő ügyfeleikre.

Számodra, a te piacodon melyik stratégia tűnik legcélravezetőbbnek?

Jelentkezz be ingyenes sétakonzultációra!

Egy közös séta során könnyen felmérheted, hogyan működünk együtt, és néhány égető kérdésedre is biztosan azonnal választ kapsz.

Mindez nem kötelez semmire!
Az ingyenes sétakonzultáció után dönthetsz a Radócz Gábor Séták Mentor Programba való csatlakozástról, vagy éppen ki is hagyhatod azt. Persze, én annak örülnék, ha még többet is segíthetnék neked 😉

Csörgess meg MOST!

+36 (30) 4457-690

..de ha épp éjszaka van, inkább írj: radoczgabor@radoczgabor.hu